Isnin, 7 Disember 2015

SEKARANG DAH PAKAI TM STREAMYX

OK sebelum nie aku pakai internet brand P1 mmg teruk sangat sampai nak update blog nie pon payah bayangkan nak bukak FB pon payah nak hantar email pon susah. rezeki hujung tahun nie dapat pakej RM68 ringgit terus aku sambar. Tutup line P1.
untuk streamyx nie aku pakai pakej yang percuma Tablet so tablet nie aku x dapat lagi katanya kena ambik masa nak buat bayaran yang pertama di kaunter TM.
sapa yang berminat baik ambik la harga pon bagus line pon bagus insyallah.. satu lagi yg aku tahu produk nie terhad. 

3 ulasan:

Ijau D. Koceng berkata...

1Mbps, patutpun murah...

D'arsil berkata...

aku penah pakai p1 tu, masa mula2 berinternet, mmg tak bagus, haha.

Metal Sangap berkata...

skang dah upgrade pada 4mpbs rm88 boleh la kot haha

Halaman