Isnin, 2 Mei 2011

1 May 2011

Selamat hari Hari Buruh kepada semua dan Selamat Hari Ulang Tahun Perkahwinan Aku yang ke 7, semoga kekal berkekalan dalam limpahan kasih sayang dan di berkati Ilahi. Jadi hari ini mmg cuti so bawak la keluarga jalan2 ke tempat yg paling bajet dan ada manfaat untuk aku dan keluarga aku. so hari nie aku pegi ke Planetarium Negara, sebenarnya aku mmg tak penah pegi lagi kat sini sumpah bro dudk K.L punya lama tapi tak penah jejak kaki kat sini. dan di pahamkan juga hari ini ada Metal Camp di One Cafe tapi aku tak pegi la. gila hari Ulangtahun Perkahwinan lepak Metal Camp mana mau nyer yeop.


































Aku rasa ok sangat la pegi tempat mcm nie sekurang- kurangnya ada juga ilmu yang aku dapat .


















































































































ok nak masuk kat sini parking free tiket masuk di kenakan dewasa 1 kanak mcm anak aku nie free. cuma letih nak panjat tangga nie la pon maklum badan dah jadi beso..

Tiada ulasan:

Halaman