Selasa, 30 Ogos 2016

DAH JUMPA HOBI BARU (PISAU TACTICAL)

tak tahu macam mana nak cerita tentang perkara ni tapi yang aku pasti benda ni dah lama cuma tak menjadi seperti ini di mana aku suka membeli pisau taktikal. pisau yang pertama aku dapat adalah hadiah pemberian arwah abah aku masa aku darjah 6 masa tu aku join pengakap dan pertama kali berkhemah pisau tu sekarang masih aku simpan dan dalam projet untuk menaik taraf sarung yang baru nanti dah siap aku update pada entry baru. jadi gambar ini adalah pisau yg mana tahun ini aku beli.
ini pisau band Buck tapi tak pasti la original atau tak yang pasti aku suka bentuknya dan paling penting harganya berpatutan dan mampu beli kita bukan orang kaya.

Dua dua nie jenis folding knife yg ini aku beli kat kedai D.I.Y je harga bawah RM 10 je.

yang nie aku dapatkan pasangan celoreng sama tapi yang satu jenis  butterfly Knife yang satu lagi tu jenis Folding knife

kotak tu  aku yang potong sendiru konon nak simpan  hahaha...

2 ulasan:

Ijau D. Koceng berkata...

sama hobi la kita... hobi tersembunyi

bila kira balik, byk jugak koleksi pisau murahan aku :)

Metal Sangap berkata...

Aaaa kalau mcm tu elok la digambarkan utk entry baru aku Pon teringin jugak nk tengok tuan punya pisau power si rammy tu Pon dulu rasanya ada jual pisau rasanya..

Halaman