Selasa, 30 Ogos 2016

UPGRADE GITAR LES PAUL CAP AYAM

salam semua benda ni dah lama  buat cuma tadi baru terperasan gambarnya ada dan baru nampak ada idea jadi daripada takde benda nak aku cerita baik cerita benda nie dulu. kira dua bulan lepas entah mcm mana aku berani mencuba untuk menukarkan pickup gitar, donggle suis gitar dan pickguard untuk gitar lespaul cap ayam aku dah boring dengan warna pickguard lama so cuba masukan warna yang baru iaitu warna hitam semua benda nie aku beli secara online je memang barang barang ni sgt murah tapi Alhamdulillah menjadi benda tu aku mmg x ada apa apa skill yg tinggi kira mmg aku bantai je  sebenarnya.

nie lah asalnya benda yg pertama rosak  akhirnya aku tukar sekali dengan pickupnya sekali.


ini pickup china mali ok jugak soundnya boleh la harga RM30 kalau x silap aku beli kat lazada je..

tu pickup asal crome pickguard pon warna krim aku gatal tangan tukar jadi hitam.

dah siap macam nie la jadinya

2 ulasan:

Ijau D. Koceng berkata...

tukar speedknobs warna hitam lagi

Metal Sangap berkata...

akan di usahakan tq tuan..

Halaman