Ahad, 21 Ogos 2011

Membaca Jambatan Ilmu (1)

Siapa Sebenarnya Wahhabiy? ketegori buku bacaan am yang patut dibaca. Sebenarnya banyak benda yang aku masih tak tahu mengenai Islam nie walau pon di lahirkan dalam agama islam dengan membaca buku nie dapatlah sedikit sebanyak pengetahuan tentang maksud Wahhabiy atau Salafi nie. Buku ini tidak menyentuh peribadi seseorang melainkan sajian fakta yang dibentangkan sebagai unsur pembelajaran. aku tak berani komen apa2 kerana ilmu agama aku belum cukup lagi.

The Choice Dialog Islam & Kristian ( Ahmed Deedat)...
buku berkenaan Pendakwah agung yang hebat yang telah di terjemahkan dalam bahasa melayu.
tapi aku tak habis baca lagi kerana bagi aku buku nie bacaan yang berat hahhaa...

Cabaran Berbasikal Mengelilingi Dunia oleh orang kampung Teman nie yeop..


masa lapang bulan Ramadhan aku pon merajinkan lah diri untuk membaca buku nie. Nak ikutkan ada banyak lagi buku yang aku beli tapi masih belum bersentuh lagi.

2 ulasan:

Dr. Bentara berkata...

zamihan ni selalu berat sebelah. Hati-hati bila baca.

Metal Sangap berkata...

insyallah byk lagi saya kena belajar. mudah2han ada petunjuk kepada saya..

Halaman